Dag 2: lekker bijkomen, boodschappen doen en old town.

Ik ga bijna denken dat ik iets met 6.00 uur heb, want om die tijd word ik weer wakker. Ik hoop dat dat nog bijtrekt, want eigenlijk is dat zélfs voor mij iets te vroeg tijdens de vakantie. Maar ach, ik ga dr maar uit, want slapen wordt t nu toch niet meer….. k Heb eigenlijk wel zin in een kop koffie, maar dat zit er nog niet in. Ook mijn ontbijt bestaat uit de koekjes die we over hadden van onze vlucht. Maar ach: Het uitzicht vanaf mijn balkon beloofd veel goeds (blauwe lucht) en ook de temperatuur is op dit uur van de dag al zeer aangenaam met 24 graden Celsius. Even ga ik uitproberen of ik het internet op kan. Niet dat ik puf heb om een verslag te schrijven of iets dergelijks, maar even snel mail bekijken, enkele weblogs lezen en een paar berichtjes schrijven moet lukken. Dat gaat idd prima en ik ben weer aardig op de hoogte. Snel weer terug naar t balkon waar mijn boek ligt te wachten (want als ik eenmaal ben begonnen, wil ik m ook UIT hebben….!) Dennis is ondertussen ook wakker geworden; om half 9 gevolgd door Sven. Björn ligt nog lekker te slapen. Dus terwijl ik bij hem blijf, gaan de andere twee op zoek naar een supermarkt voor boodschappen waar we een ontbijt mee kunnen regelen! Niet veel later komen ze terug met brood, beleg, koffie en jus d’orange. Gehaald bij een heel klein winkeltje (je zou toch eigenlijk denken dat die er niet zijn in Amerika) Björn wordt wakker met de geur van vers gebakken tosti’s…..

Natuurlijk hebben we nog wel meer boodschappen nodig en tegen een uur of 11 gaan we ons eerst even registreren en daarna door naar de walmart om onze kar eens flink vol te gooien. We nemen ook lekkere vers gebakken kip mee om bij thuiskomst mee te lunchen. We bezoeken ook nog een flea market, waar we een nieuwe zwembroek (nou ja, dat ding heeft weinig meer te maken met een zwembroek, want de pijpen hangen tot op zn knieen) en Dennis laat zich overhalen tot het kopen van een flesje met spul om de brillenglazen mee schoon te maken (nadat ie wél aan het afdingen is geweest natuurlijk)Geen idee of t spul blijft werken, maar op dit moment zijn alle glazen spik en span!!
Na het eten gaan we naar het zwembad van ons complex. Lekker relaxen…… het lijkt wel vakantie!! De mannen gaan nog even sporten in ‘the gym’ en natuurlijk ook nog even biljarten.

‘s Avonds gaan we uit eten bij TGI Friday. De spareribs die Björn en ik hebben zijn zó gaar dat je ze volgens mij wel met een rietje kunt opzuigen!! Ze vallen gewoon van t bot af, je hoeft je mes eigenlijk niet te gebruiken. Ook  de steaks van Dennis en Sven zien er super lekker uit en blijken ook zo te smaken!

Op de planning stond eigenlijk voor vanavond ‘Down Town Disney’, maar we besluiten old town Kissimmee te doen. Daar zijn we nu al een paar keer langs gereden en dat leek ons wel erg leuk om de eerste avond te doen. Het wás idd ook een erg leuke en gezellige avond. De jongens hebben een karikatuur van zichzelf laten maken, een goochelaar liet zijn beste kunsten zien om zn trucs te verkopen en Sven is zelfs nog aan het karten geweest! Nadat we nog een ijsje bij de burger king hadden gehaald (we hadden vanavond geen trek meer in dessert, maar nú pastte er wel weer iets in ;-)) zijn we weer terug gegaan. De mannen hebben nog even tv gekeken, maar ik ben bijna meteen mn bed ingedoken….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het erg leuk als je iets van je laat horen. Schrijf hier dus gerust een reactie onder!