Dag 21, Aventura Mall

Vandaag een kort berichtje: er valt niet veel te melden en ik heb ook maar  twee  foto’s…..  Want na het gebruikelijke ochtendritueel zijn we eerst hier het zwembad onveilig gaan maken.

In de middag hebben we de bus gepakt naar Aventura Mall. We konden hier voor de deur opstappen en dan blijven zitten tot de eindhalte. En dat natuurlijk weer voor de vaste prijs van 2 dollar pp (kinderen half geld) En ook op zondag rijdt de bus gewoon ieder kwartier…. Dát is nog eens een stimulans voor t openbaar vervoer!

Afijn, na ongeveer een half uurtje heen- en weer hobbelen en ondertussen lekker genieten van t uitzicht (het is de kustweg langs het oosten omhoog, met veel parkjes waar hele families aan picknicktafels zaten te bbq-en) kwamen we dan aan bij dit grote overdekte winkelcentrum. Heel erg veel winkels en winkeltjes (variërend van de grotere winkelketens tot exclusieve winkeltjes) Erg leuk om je een middag te vermaken! En ja hoor, er was natúúrlijk SALE….. uitverkoop!! (dit schijnen ze zo ongeveer iedere week van t jaar te hebben, maar wij voelden ons geluksvogels dat op de – toch al aangename – prijzen er ook nog eens een korting van 50-70% werd gegeven!

Dennis en Sven slaagden voor spijkerbroeken in de American Eagle en kregen daar per broek ook nog eens een t-shirt bij kado! Sven heeft ondertussen dezelfde maat als Dennis, dus het grote ruilen kan gaan beginnen!  Björn slaagde hier helaas niet, omdat alle broeken die hij mooi vond een knoopsluiting hadden en hij graag een ritssluiting wil. Maar ach: nog heel wat winkels te gaan, dus zijn tijd kwam vást nog wel!

AfbeeldingAfijn, ik zag een JCPenny en ik had gehoord dat dat een soort C&A was. Aangezien ik zelf nog steeds niet écht geslaagd ben om iets te kopen (ja, hier 3 mannen die alle winkels leeg kopen en een vrouw die er zonder spullen naast loopt……… het kan verkeren!) dacht ik dat ik hier misschien kon slagen. BUMMER…… De kleding op de vrouwen-afdeling viel wat mij betreft in de categorie ‘ouwe-wijven-mode’ oftewel: er hing niet echt iets voor mij bij….. Ja, er hingen wel leuke, eigentijdse dingen, maar die dan natuurlijk weer niet in mijn maat!  “We kunnen er weer uit” hoor ik mezelf nog nét zeggen, alvorens we over de gigantische afdeling spijkerbroeken struikelen…… Nog maar even voor Björn kijken dan. En ja hoor…… score: 3 spijkerbroeken! Als we hebben afgerekend, ziet ie ineens ook nog een leuk t-shirt (opschrift hiernaast). Dus nogmaals naar de kassa.

Als we nogmaals naar de uitgang lopen, worden we ingehaald door een man met een koffer in zn hand. Afbeelding 003 Hmmmm………. met 70% korting wordt dat toch wel erg verleidelijk. Bovendien hadden we al tegen elkaar gezegd dat we er (zoals zoveel Florida-gangers) waarschijnlijk aan zouden moeten geloven om een extra koffer te kopen. Want ook al hadden we op de heenreis alle koffers zeer minimaal ingepakt: vooral de nieuw aangeschafte schoenen nemen natuurlijk best wat ruimte in! Oftewel: wéér terug de winkel in op zoek naar de koffers. Daar stond nóg een nederlandse familie die hetzelfde ‘probleem’ hadden. We wilden eerst één grote koffer kopen, maar zijn uiteindelijk met een set van twee iets kleinere + een handbagagetas de winkel  uit gegaan. De vandaag aangeschafte spullen gingen zó de koffers in! En terwijl de kinderen de koffers achter zich aan trekken, maak ik er maar een foto van……. het lijkt wel of we al op het vliegveld lopen! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het erg leuk als je iets van je laat horen. Schrijf hier dus gerust een reactie onder!